Tunisien

Hej sötnosar! Jag har vart en jättedålig gästbloggare som inte bloggat nåt på min semester! Problemet var att det stod på hemsidan av hotellet att det skulle vara internetuppkoppling i rummen, men nej så var det inte, så jag blev jätteledsen!!! Sen den 25 juli så fyllde jag 10 år.^^ Vi gjorde lite olika roliga saker, det var runt 40-50 grader varmt per dag så jag bara älskade det. Vi brukade gå till stranden oftast för att hotellet inte hade så mycket utrymme i deras poolar såå. Efter en vecka så badade vi i poolen en gång, och då hittade jag en kompis som heter Ayesha. Vi lekte mycket och sedan så lärde min pappa känna hennes mamma och vi gick till stan och shoppade massor. Dagen efter gick vi till Aqua Palace som var ett STOOORT utomhusbad, det var rena paradiset där!! Vi var där tills det stängde och det gjorde det vid fem-tiden på kvällen. Vi tog taxi och åkta hem till hotellet, Ayesha hade ont i magen och dagen efter (igår) så fick hon feber... Så vi hann inte göra så mycket, bussen kom och hämtade oss och vi åkte till flygplatsen! Vi checkade in och köpte läsk och chilla hahhah.. Sedan kom flyget och nu är vi här, hemma i Sverige. Jag räknade alla mina saker jag köpt och jag hade köpt 40 grejer sammanlagt, massa presenter, kläder till mig, äkta coverse, armband & smycken och mycket mer... Allt är såå sjukt billigt där, så najs. Vi gick in på Internet Cafén ett par gånger men det var sååååå segt, så gick knappt att skriva så jag bara kollade upp dem viktigaste sakerna och jag kunde ej komma in på bloggen då.. Det var en jääätteskön semester och jag och Ayesha upptäckte att vi oxå går på skolor som är precis breved varann, sen har vi varandras nummer osv Kan inte ladda upp bilder nu, men sen lovar jag att ni fååår.   Pussssss // Mithra
 

Kommentarer :D

Kommentera hääär! 8D:

Ditt üper fina namn :D:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Vad ville du säga? 8DD :

Trackback
RSS 2.0