About me

Hej alla fina läsare! Mitthra heter jag och jag föddes den 25 juli, så fyller 10 om ett par dagar. Jag är en av dem som ska gästblogga på bloggen ett tag. På fritiden shoppar jag, är med vänner, bloggar osvMen jag har ju haft ett par massa bloggar förr, men tyvärr så har jag tagit bort dem. Jag tror jag ska ta bloggandet på mer allvar när jag blir äldre! Har inte fått någon info om vilka dagar jag bloggar, haha... Men iallafall så började jag blogga ändå, hade ju fått alla uppgifter. Hoppas inte Saga & Isella blir arga på mig o.o Kommer blogga tills det sorgligaste kommer, att jag får sparken! :( hhahhaha... Kramis ♥

Kommentarer :D

Kommentera hääär! 8D:

Ditt üper fina namn :D:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Vad ville du säga? 8DD :

Trackback
RSS 2.0