Basket & Fotboll

Hej igen! Idag vid 14 så kom min pappas kompis & hans familj och hämtade mig. Vi åkte hem till pappa, och dem har sedan dess stannat kvar, vi har mest vart på gården och spelat basket och fortboll. Jättekul! Tror jag vill börja på basket, jag vann iallafall alla matcherna. Nu kom vi in och jag vet inte vad vi ska hitta på. Pappas kompis kom med hans 2 barn, som är 5 & 3 år, + hans fru och hans pappa som för tillfället är i Sverige. Dem två barnen som båda är killar kollar just nu på något sött barnsligt program på tv. Imorgon vid 22 så åker jag till Tunisien. Det kommer bli sjuukt kul, kommer oxå tillbringa min födelsedag där sååå. Jag har packat klart det mesta. Pappa kollade upp hotellet och dem har internetuppkoppling i varje rum, så vi kommer ta med mig datorn. Vi kommer vara där i underbara 2 veckor. Uppdaterar mer sen. Pusssss♥

Kommentarer :D

Kommentera hääär! 8D:

Ditt üper fina namn :D:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Vad ville du säga? 8DD :

Trackback
RSS 2.0