HOOOIII 8D

Igår var  jag i Östersund hela dagen, därför jag inte bloggade nå C: Köpte 2 par byxor och 1 tröja på jc, det var skitbilligt där 8DDD Fast jag skulle vilja köpa en locktång.. Hittade bara 1 på åhlens eller vad det heter Cx eller hittade 2, men en kostade 600-700 så aldrig att jag köper den.. isf den andra som kostade 300-400.. Sen vill jag ha en mörkblå eller svart new york keps D:< med vit text då.. men blev så sugen när jag testade alexanders turkosa keps.. ne, men vill hellre ha locktången C: 
Har hämtat mina nya glasögon idag C: Mobba inte, ser inte normal ut.
 
'
locktången jag vill ha C: 
*google bild*
HAHAHAHA USCH. (ser inte normal ut som sagt..)
 
 
/iselllaaaaaaaa.
 
 
GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN..

Kommentarer :D

Kommentera hääär! 8D:

Ditt üper fina namn :D:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Vad ville du säga? 8DD :

Trackback
RSS 2.0