SÄMST BLOGGNING!

Hallooo! Vet att det inte har varit någon sorts bloggning alls här på ett tag, men vi har haft så mycket att göra på senaste tiden! (Jag tror inte det är någon som läser bloggen längre, men skriver lite ändå!) Som ni kanske vet så började jag och Saga i en helt ny skola där ingen annan i våran förra klass började i. Vi trodde att det skulle gå skit osvosv, men det gick faktiskt bättre än väntat! Vi har hittat nya vänner och klassen är jätte härlig! Meen, som sagt vi började högstadiet som betyder att vi har fler läxor, prov och annat, vissa dagar kanske vi har 3st 5-10min raster och en lunch på runt 20 min (utan rast efter) så ja, det är rätt stressigt, för de 5-10min måste man ha till att hämta böckerna i sitt skåp och gå till nästa sal. Sen så på måndagar så brukar vi ha 10min lunch! Eller den är egentligen 50 min, men vi slutar lektionen halv 12, sen så måste vi duscha som tar runt 15 min (3 duschar till 15 tjejer....... BAAAD IDEEAA) sen så klär vi på oss, borstar håret vissa plattar det osvosv, det tar runt 10 min, sen så är vi på ett ställe som heter Håsta Holmen, så vi måste gå där ifrån till skolan som tar 15 min, så ja, vi har rätt stressigt, men det bra är att ibland är vi på skolan och har idrott, men det gör det inte bättre för vi får typ 10 min längre lunch.. Sååå, jaaa, jäkligt stressiga dagar! 
Vi har ialla fall fått riktigt bra vänner eller rätt så bra vänner, vi kanske inte står de lika nära som Klara,Klara,Judit&Sophea, men väldigt snäll är de iaf, fast väldigt skrattiga o flummiga.. Vi (i alla fall jag) har slutat i piano, Saga har slutat i bild, fast jag går kvar i dans. 
 
Vi ses väl nån gång...
 
HEJDÅ.
 
/isella

Kommentarer :D

Kommentera hääär! 8D:

Ditt üper fina namn :D:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Vad ville du säga? 8DD :

Trackback
RSS 2.0